Veelgestelde vragen

Hier vind je antwoord op de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Algemene vragen

Een box bestaat uit 2 zakken van 300 gram en jouw toppings
Je krijgt alle bestellingen binnen 1 tot 4 werkdagen thuisbezorgd. Alle leveringen worden door PostNL thuisbezorgd op de deurmat.
Dit is helaas niet mogelijk aangezien wij te maken hebben met voedingswaren die een beperkte houdbaarheidsdatum hebben. Wil je onze producten een keer proberen? Kies dan voor de proefbox en ontvang van alle smaken een kleine hoeveelheid.
Nee. MyGranolo is alleen online te koop.
Stuur een email naar info@mygranolo.com en wij vertellen je graag wat de mogelijkheden zijn.
Natuurlijk! Stuur een email naar info@mygranolo.com en wij vertellen je graag wat de mogelijkheden zijn.
Bedankt voor jouw interesse! Je kunt ons mailen op marketing@mygranolo.com en we proberen je zo snel mogelijk te antwoorden. We horen graag van je.

De granola’s

Dit verschilt per granola. Als je op de website naar ‘onze granola’s’ gaat en vervolgens op ‘voedingsinformatie’ klikt vindt je voor iedere granola de ingrediënten en voedingswaardes.
Onze granola’s worden gemaakt met ahorn en agavesiroop. Deze langwerkende (natuurlijke) suikers houden je bloedsuikerspiegel gedurende de dag stabiel. Dit in tegenstelling tot de meeste granola’s die honing bevatten. Daarnaast maken wij gebruik van zeewierpoeder in plaats van zout. Het voordeel van zeewierpoeder is dat het zoutig smaakt en jodium bevat, een bouwstof die veel broodvervangers achterwege laten. Tot slot zijn onze granola’s 100% veganistisch aangezien we geen eiwit gebruiken om onze granola’s crunchy te maken.
Ja, al onze granola’s zijn bereid met 100% biologische ingrediënten.
Zeker weten! Wij maken gebruik van een professionele keuken in Amsterdam waar onze eigen mensen de granola’s bereiden.
Wij maken oprecht gezonde granola’s, die 100% vegan zijn, en leveren deze zo vers mogelijk bij jou door de brievenbus. En dat proef je! Om dit te realiseren maken wij gebruik van 1) 100% biologische ingrediënten, 2) natuurlijke siropen en 3) geen gebruik van (kunstmatige) toevoegingen om de houdbaarheid van producten te verlengen. Daarnaast gebruiken wij geen eiwit om onze granola’s crunchy te maken, maar doen dit doormiddel van een langer bakproces. Als je onze granola’s vergelijkt met de granola’s in de winkel zit er al snel 40-50% minder suiker in. Daarnaast zorgen de ‘lange’ suikers ervoor dat je minder behoefte hebt aan snacks tussendoor. Omgerekend kost een portie granola van 50 gram €0,91 per portie, wat inderdaad meer is dan €0,50 per portie uit de supermarkt. De echte vraag is, heb jij €0,41 per dag over voor een vers en gezond ontbijt?
Helaas niet, aangezien al onze granola’s noten bevatten.
Niet allemaal, maar we hebben ook een glutenvrije granola. Zie de “Healthy” granola, deze is glutenvrij.
Wij raden aan om de granola binnen 4-6 weken te eten. Zie de achterkant van de verpakking voor de houdbaarheidsdatum van jouw granola. Het is wel altijd belangrijk dat je de granola na opening afgesloten, droog en donker bewaart.

Abonnement

Onze service is 100% flexibel. Je kan je abonnement activeren, pauzeren en stoppen wanneer je dat wil. Hier hoef je alleen voor in te loggen in je account, en de wijzigingen te maken die jij wil.
Dat is helemaal afhankelijk van of je hebt gekozen voor een abonnement of een eenmalige box. Als je er niet zeker van bent, dan kun je in je account checken of je een abonnement hebt of in de bevestigingsemail van je eerste order. Houd er rekening mee dat onze service 100% flexibel is. Dus als je per ongeluk voor een abonnement hebt gekozen, en je bent niet helemaal zeker bent of het wat voor je is, dan kun je het abonnement altijd aanpassen of pauzeren, ieder moment van de dag.
Ja dat kan. Op onze bestelpagina, kies hier “Losse box” en ontvang eenmalig jouw zelf samengestelde granola. Ook kan je een proefbox bestellen als je onze granola’s eerst wil proberen.
Dat kan zeker! Je kan altijd losse boxen bestellen, ongeacht je abonnement actief of gepauzeerd is.
Je kunt in jouw account op elk moment zien wanneer jouw volgende levering gepland staat. Je hoeft hier alleen maar voor in te loggen.
Hier hebben wij een handige rekenmachine voor die je op onze bestelpagina vindt (zie “Bestellen”)
Het MyGranolo abonnement is er om jou te ontzorgen. Nooit meer nadenken over herhaal aankopen terwijl jij altijd in controle blijft. De voordelen op een rij: 

Nooit meer zonder verse granola.
Nieuwe granola wanneer jij het nodig hebt.

Altijd korting.
Geniet van lagere prijzen op alle producten.
Log in op je account. Hier kan je je abonnement stopzetten, aanpassen of pauzeren.

Account

Je kan al je gegevens aanpassen in jouw persoonlijke MyGranolo account.
Klik op 'wachtwoord vergeten?' als je inlogt in je account. Volg de stappen en je kan je wachtwoord aanpassen. Als we je ergens bij kunnen helpen, neem dan alsjeblieft contact met ons op.
Ja, dat is mogelijk! Als je inlogt in je account kan je daar meerder abonnementen afsluiten en deze laten bezorgen op andere adressen.
Log in op je account. Hier kan je je abonnement stopzetten, aanpassen of pauzeren.

Betalen

Je kan bij MyGranolo betalen met iDeal en creditcard. De eerste betaling bij een abonnement doe jezelf. Elke volgende levering wordt automatisch afgeschreven van je bankrekening.

Tijdens het accepteren van de algemene voorwaarden heb je toestemming gegeven om automatisch af te schrijven. Wij schrijven echter alleen af wanneer jij producten geleverd krijgt. Als je pauzeert of stopt, wordt er niks meer afgeschreven totdat jij zelf weer een aanpassing maakt in jouw account.
Als je een actief abonnement hebt schrijven we automatisch af aan het einde van de (kalender) maand. We brengen alleen kosten in rekening voor de producten die we naar je verzonden hebben, dus als je tussentijds je abonnement gewijzigd, gepauzeerd of gestopt hebt dan wordt dit in je factuur meegenomen.

Verzending

Minimaal 24,0 cm hoog en 3,2 cm breed, dit is gebaseerd op de standaardafmeting van een brievenbus. Is jouw brievenbus kleiner, dan krijg je als het goed is bericht in je brievenbus om de producten bij buren of het postkantoor op te halen.
Check als eerste je spambox! Als de bevestigingsmail daar ook niet in zit, neem dan contact met ons op. Dan zullen we het voor je uitzoeken.
Op dit moment verzenden we naar: Nederland
Dat is niet de bedoeling! Het beste is om te checken of de naam en het adres waar de producten naartoe gestuurd zijn correct zijn. Dit kun je in je account checken. Als het allemaal klopt en de 5 werkdagen zijn verstreken, dan kun je ons bellen of een e-mail sturen. Dan kunnen we voor je uitzoeken wat er aan de hand is.